Team members

Sunday 16 March 2008

Visiting Cwmbran Rotary Club


I recently went to visit the Cwmbran Rotary club, my sponsoring club last week and it was a fantastic experience. They made me feel at home and even agreed to have the entire team visit so we could continue to practise our presentation. Tony the club president was a fantastic host for the evening and the club members were great, giving us some great feedback from the presentation and providing a thoroughly enjoyable evening. I look forward to returning when I get back and meeting them all again. It also gave us a chance to take some team portraits...




先週、私のスポンサーであるCwmbranロータリークラブを訪問し、素晴らしい経験でした。
アットホームな雰囲気で、チームメンバー全員の参加を許可してくださり、お陰様でプレゼンテーションの練習を続けることができました。クラブプレジデントのTonyは、その夜の素晴らしいホストで、クラブメンバーの皆様はプレゼンテーションの貴重なフィードバックをくださり、素晴らしかったです。とても楽しい夜でした。帰国時にここに戻り、皆様に再会することを心待ちにしています。チーム写真を撮る機会もくださいました・・・。

No comments: